Effektiv energistyring

WAGO's energistyring

Virksomheder gennemgår i stigende grad effektiviteten af deres bygninger og udstyr. Ud over lovbestemte forpligtelser er omfattende besparelsespotentiale og synergieffekter meget tillokkende. Uanset hvor modent dit energistyringssystem er, tilpasses et godt system til dine behov og giver nyt indblik i potentielle besparelser på alle niveauer i din drift.

WAGO tilbyder alsidige løsninger til både din afdeling og din virksomheds overordnede energistyringsplan. Uanset hvad dit mål er - fra blot at opfylde lovbestemte forpligtelser til at reducere energiomkostningerne - kan vi støtte dig i at få mest muligt ud af din virksomheds potentiale. Denne hjælp spænder fra overvågning til idenfikation af egnede foranstaltninger.

Indsamling af energidata

Den rigtige løsning til alle trin

Den bedste energistyringsløsning er en, der kan tilpasses til dig. WAGO giver dig adskillige muligheder for at opnå dette. Med vores energistyringssystem kan du spare en masse energi i produktionen, industrielle processer og bygninger.

energiemanagement_titel-produktauswahl_modulare-datenerfassung-2000x1125.jpg

Energidatastyring

Parameterindstilling - ingen programmeringParameterindstilling - ingen programmering

WAGO Energy Data Management - består af software løsninger kombineret med et modulært styresystem, registrerer data fra forskellige medier og variabler til energiovervågning og behandler dem til yderligere analyse, arkivering og rapportering.

Procesoptimering via cloud'en

Flere og flere virksomheder bruger enten cloud computing til at visualisere og arkivere deres energi- og procesdata eller implementerer kunstig cloud-intelligens til at udvikle effektive drifts- og vedligeholdelsesstrategier baseret på disse værdier. Cybersikkerhed er altid vigtig

energiemanagement_digitalisierung_gettyimages-664623476_2000x1125.jpg

Energistyring iht. ISO 50001

Fra oktober 2017 gælder nye standarder for energistyringssystemer iht. ISO 50000-standardserien. Virksomheder skal nu være mere præcise i deres dokumentation af, hvordan de bliver mere energieffektive. Vi kan vise dig, hvordan du kan leve op til disse krav – og levere løsningerne til at gøre det.

Videoklip

Hvorfor er energistyring vigtigt for dig?

Patrick Paschke H&R Ölwerke Schindler, Hamburg

"Jeg er ansvarlig for optimering af energistyringen i alle sektorer inden for olieraffinering fra procesteknologien til selve bygningen. I øjeblikket har vi nogle nye byggeprojekter og eftermonteringer i kø, og det ville være logisk at opsætte et intelligent energidataregistreringssystem lige fra starten. Vi bruger allerede WAGO's koblere, og jeg vil gerne vide mere om, hvilke andre produkter der ville give mening i vores planer."

energiemanagement_titel-paktrick-paschke_2000x1125.jpg

Volker Schaelicke, Schaelicke E-Service, Rellingen

"Vi servicerer primært små og mellemstore virksomheder inden for elektroteknik-, installations- og IT-branchen. Det er vigtigt for os at vide, hvilke krav vores kunder vil møde i fremtiden inden for energidatastyring, så vi kan give dem skræddersyede løsninger."

energiemanagement_titel-volker-schaelicke_2000x1125.jpg

Andreas Eyermann, SKM GmbH, Isernhagen

"Jeg er aktiv inden for anlægsteknik og bygningsautomation. Vi bygger i øjeblikket et nyt anlæg, som bliver så energieffektivt som muligt. Vi vil gerne bruge komponenter fra WAGO til energistyringssystemet. WAGO understøtter os også i projektplanlægningen."

energiemanagement_titel-eyermann_2000x1125.jpg

Manfred Meyer, Stadtwerke Rotenburg (Wümme)

"Som cheftekniker i den kommunale svømmehal er energieffektivitet vigtigt for mig. Mulige besparelser er særligt interessante ligesom nye tendenser på områder inden for måle- og kontrolteknologi. Vi har allerede automatiseret lysstyringen i indgangene til svømmehallen. I fremtiden vil jeg også gerne styre energistyringen automatisk for hele bygningen og bassinet."

energiemanagement_titel-manfred-meyer_2000x1125.jpg

Få mere at vide

Emner og løsninger til i dag og i morgen

Produktoversigt

Produkter og teknologier til dine applikationer

WAGO Signalkonvertere

WAGO's RTD-grænseværdiswitch til RTD-sensorer, potentiometre og modstande overvåger og rapporterer signaler for op til to koblingsgrænser.

alle-produkte_messumformer_1_ad_2000x1500.jpg

Spændingsudtag

Klar på ingen tid – uden brug af værktøj: WAGO's spændingsudtag i serie 855 afgrener let og sikkert en sikringsbeskyttet målespænding fra en isoleret leder.

stromwandler-und-spannungsabgriffe_s_ur_0855_gruppenbild_001_xx_2000x1500.jpg

Rogowski-spole

WAGOs 855-serie Rogowski-spole er en lukket luftspole med en delt spole og en ikke-magnetisk spole.

stromwandler-und-spannungsabgriffe_p_ur_0855_9450_2000_000_xx_2000x1500.jpg

Serie 855 strømtransformere med delt kerne

Disse kompakte strømtransformere med delt kerne er perfekte til eftermontering i eksisterende systemer.

stromwandler-und-spannungsabgriffe_2000x1500px.jpg

3-fasede effektmålemoduler

WAGO I/O-SYSTEM 750 tilbyder en omfattende række perfekt trimmede løsninger til dine energimålingsapplikationer, perfekt skræddersyet til hinanden.

energiemanagement_titel-3-phasen-leistungsmessmodul_2000x1500.jpg

PFC200-controlleren

CODESYS V3 og Linux® giver PFC200 en yderst effektiv controller til din automatisering – inklusive strenge cybersikkerhedsstandarder for pålideligt design, kontrol og visualisering af dine projekter

controller-pfc200_2000x1500px.jpg
Produkter

Dette er måske også interessant for dig

Fremskridt med WAGO

WAGO's teknologi inden for automation og elektrisk forbindelsesmateriel bruges ikke kun i energistyring. Lær om vores andre ekspertiseområder her.

Digitalisering

Kommunikation på tværs via cloud eller smart automation: Selv om industriel digitalisering har mange facetter og har endnu flere muligheder, er cybersikkerhed en meget stor udfordring.

digitalisierung_prozessanlage_vernetzung_industrie-4-0_2000x1500.jpg
Digitalisering
Lighting management

Ved hjælp af en kombination af prædefineret hardware og brugervenlig software tilbyder WAGO et belysningsstyringssystem, der letter design og idriftsættelse af nye belysningssystemer.

building_licht_lichtmanagement_tablet_2000x1500.jpg
Lighting management