unternehmen_wago_c1_menschen_2000x666.jpg

Vi kombinerer partnerskab og inspiration

Det gør os til WAGO - og giver dig succes.
Lær os at kende.

Styrken ligger i forbindelsen

"Hjemme i Minden med global tilstedeværelse: Som dynamisk, global spiller har vi succes med et internationalt netværk af medarbejdere, kunder og partnere. Selv med den store alsidighed er dét, der holder os sammen, dét, vi som familievirksomhed tror på: At vi alle står til ansvar for hinanden."

Sven Hohorst

unternehmen_management_sven_hohorst_171009_114_2000x2000.jpg

Styrken ved mere tillid

Tillid opstår, når forbindelserne er stærke og pålidelige. Det er derfor, vi hver dag arbejder på at forbedre relationerne til vores partnere ved at gøre deres forbindelser mere sikre, stærkere og mere effektive.

Dette er vores mission: At styrke forbindelser

For hvert lille skridt, der fører til mere driftsikre resultater for elektricitets- og datastrømmen, kommer vi et skridt nærmere vores vision: At være rygraden i en intelligent forbundet verden. For i en verden med eksponentiel kompleksitet og digital hastighed kræver det en driftsikker forbindelse ved hvert enkelt interface.

Det klarer vi med driftsikre løsninger og partnerskabsbaseret rådgivning, der har været uløseligt forbundet med vores navn siden 1951.

Det er dét, vi gør

Løsninger til fælles succes

Forbindelsesmateriel, automation og interface: I over 60 år har vi kombineret udvikling med innovation og – som pålidelig partner – har vi styrket vores kunder i alle deres udfordringer. Resultatet er nye produkter og holistiske løsninger, som alle kan stole på.

Automation

Kontrol er smart

Måling, styring og regulering: WAGO's automationsteknologi og tilhørende software er fremtidssikret og sparer tid. Vores I/O-systemer, controllere, displays og paneler skiller sig ud ved den højeste driftsikkerhed, selv under ekstreme forhold.

wago_produkte_automatisierungstechnik_2000x1500.jpg
Interfacemoduler

Bekvemmelighed er let

Nem betjening med maksimal systemtilgængelighed: WAGO's interfacemoduler opfylder selv de strengeste krav. Planlæg og udfør dine opgaver driftsikkert med vores signalkonvertere, relæer og optokoblere, spændingsomformere og strømforsyninger samt vores interfacemoduler og overgangsmoduler.

wago_produkte_interface_2000x1500.jpg
Forbindelsesmateriel

Driftsikkerhed er hurtigt

Til hurtige, sikre og vedligeholdelsesfri forbindelser: WAGO er din partner ved alle typer af stikforbindelser. Vores produktprogram strækker sig fra rækkeklemmer, installationsklemmer og samlemuffer samt klemrækker over stikforbindelser og gennemføringskomponenter til printklemmer og opmærkningsløsninger.

wago_produkte_verbindungstechnik_2000x1500.jpg

Grundlaget for din tillid

WAGO i tal

Tillid skaber resultater

Siden grundlæggelsen i 1951 er WAGO-koncernen løbende vokset. Balancen er imponerende, hvilket vores salg, personale og investeringer i forskning og udvikling er udtryk for.

unternehmen_zahlen-daten-fakten_key-visual_2000x1500.jpg
Ledelsesteam

Vision og fokus

Vores ledelse tager beslutninger, går foran med det gode eksempel og identificerer vejen til en succesrig fremtid og påtager sig samvittighedsfuldt og helhjertet deres ansvar.

MM-6897_GF_2000x1500.jpg
Ledelsesteam

Vores ansvar

For os er bæredygtighed ikke blot en valgmulighed, det er nøglen til succes.
unternehmen_wago_c1_blaetter_nachhaltigkeit_2000x1500.jpg

Anbefalet læsning

Vi konfigurerer den digitale fremtid

Karriere

Mennesker er i fokus hos WAGO - hvilket vores mange anerkendelser for ansættelsespraksis bekræfter. Vi tilbyder forskellige indgangsstillinger og muligheder for karriereudvikling.

karriere_verwaltung_zentrale_jana_han_voth_2000x1500.jpg
Karriere
Digitalisering

Digitalisering er uundgåelig, så det er så meget desto vigtigere at forfølge en skræddersyet digitaliseringsstrategi i dit eget tempo. WAGO kan hjælpe dig med ekspertise, værktøjer og løsninger samt et stort engagement.

digitalisierung_prozessanlage_vernetzung_industrie-4-0_2000x1500.jpg
Digitalisering